2009. szeptember 6., vasárnap

fúj- fúj Vodafone

Bírom a Vodafone üzletpolitikáját. Az történt ugyanis, hogy elromlott a telefonom, vagyis nem tudtam feltölteni, mert a csatlakozója elromlott. Namsot én bevittem a céghez, mivel volt rá jótállás, és hát ilyenkor örül az ember mert ingyen megcsinálják, vagy ha nem lehet, hát kap egy újat... Eddig így voltam én is, mivel a Vodafone céget egészen korrekt cégnek tartottam, egészen eddig. Az van, hogy mikor bevittem a telefonom adtak ugyan cseretelefont de abban is csak a Jóisten tartotta a lelket, szóval sokra nem mentem vele. Végül majd másfél hét múlva mikor kaptam az sms-t, hogy na lehet menni a telefonomért, közölték, hogy nem csinálták meg mivel " a hibát valószínűsíthetően külső mechanikai behatás okozta", vagyis azt feltételezik, hogy azért romlott el mert elejtettem. Ami lehet igaz is, de nem tartom valószínűnek. Szóval az üzletpolitika a következő: "hiába van jótállás, nem csináljuk meg mert az nekünk pénzbe kerül, inkább vegyél újat, és akkor jó lesz nekünk" Na köszi szépen, ez nagyon jófej dolog, és még án voltam lebaszva, hogy mit hőbörgök, egyáltalán köszönjem meg, hogy a Vodafone szervizben dolgozó, a NASA-tól csilliárdokért átcsábított mérnök szakemberek ránéztek az én vicik- vacak telefonomra. Persze elmesélték, hogy milyen egyéb hibákért sem vállalnak felelősséget, lényeg az, hogy ha használd a telefont és nem tartod páncélszekrényben akkor ugrik a garancia. Nah mindegy, vehetek új telefont, hurrá, más se hiányzott...

Nincsenek megjegyzések: